2010. június 27.

„The show must go on….”

Bontás – beszámoló 2.0


Szombat reggel ismét összegyűlt maroknyi csapatunk, hogy a megmaradt falak is ledőlhessenek. Sajnos létszámban nem voltunk annyira eleresztve, mint legutóbb, de így is szépen haladt a munka! Az leendő óvónői fürdőszoba (felesleges) két fala leomlott, csak négy erős férfikéz és némi szép szóra volt szükség hozzá (értsd flex és vésőgép ). 
Apukám, ezúton is köszönjük a segítséget!
Az öltözőnk közepén éktelenkedő tégla pult bontásnak Gittával nekiestünk egy-egy véső és kalapács segítségével – igaz most látom, hogy ez vasárnapra lett előirányozva. Mikor én 1 óra körül eljöttem, már csak néhány sor volt hátra ebből a „közepesen nehéz fizikai munkából”.
Gitta, azt hiszem igazán jók voltunk. Én csak 1-2 téglát kalapáltam szét, de azt hiszem, ez belefér – nyugtassatok meg!
A megmentett elektromos vezetékekből is szép kis (nagy) kupac gyűlt össze és a falon lévő felesleges burkolatok is kezdenek kevesebbnek látszani.
Szóval, hagytunk még munkát magunk után a délutáni műszaknak is, de egész szépen abszolváltuk a mára kirótt tennivalókat.
Ja, és a legfontosabbat nem is említettem, az igazi kedvcsináló áfonyás pitét, ami Gitta jóvoltából került „asztalunkra”. Mennyei volt, köszönjük!

Jó munkát az utánunk következőknek!



Manka





még képek ITT



1 megjegyzés:

Lili írta...

nagyon jók vagytok!!!! természetesen áfonyáspite receptet kérjük!